i got a good feeeling about this

hej! fan det var ett bra tag sedan sist. det har väl sina blandade anledningar, men nu har jag fan lust att köra igång igen!
saknar att kika tillbaka i arkivet och skratta åt mig själv, komma ihåg massa roliga saker. fan. men nu har orken kommit tillbaka till mig, men tiden är lite knapp just nu, men jag ska försöka!
det var länge sedan jag kände mig nöjd över mig själv, men nu börjar det vända.
igår skickade jag in en historiauppsats som jag själv tyckte sög ***, men jag skickade iallafall in den.
för jag kände att, de var det bästa jag kunde göra. jag måste skära ner på min perfektionist-stil och köra på.
nu har jag kämpat mig ner till 5 uppgifter som ska göras innan lovet. strongt! idag natt var det nämligen 8!
nu kör vi gasen i botten, så hörs vi igen in a while!
massa pussar ♥


en vilsen liten filur

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0