i've come back home

hej hoppsan! den senaste veckan har verkligen passerat i raketfart!
kom hem ifrån london i måndags natt och sedan har veckan verkligen flugit iväg.. hjälp!
känns som jag har varit i skolan typ dygnet runt.. fast jag var inte ens där i fredags..
det finns väl inte så mycket o säga om min vecka direkt, har varit helt stendött..
tjejerna var här igår och piggade upp mig, mycket trevligt (:
idag var jag dock sjukt otaggad så jag blev hemma, har faktist pluggat.. urrrrkii
men nu slipper jag lite till imorgon, alltid något om man ändå är hemma ;p
så nu tänkte jag hugga in på en engelskauppgift och sedan kanske..
svenska eller historia.. hmm..
svårt val O_o


bjuder på en härlig bild från london, dock sugig jpg kvalité..
har inte hunnit redigera mina raw-filer än.. men tills dess!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

jag gillar bildeeen :D

2010-11-14 @ 12:31:01
URL: http://nathaliiies.devote.se

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0