v21

(detta inlägg skulle publicerats i måndags, men dator ville helt enkelt inte sammarbeta då!)

hejsan alla där ute, det är ny vecka igen och jag kunde inte vara mer stressad, egentligen..
skulle egentligen varit på träning ikväll, men min mage ville annat. så blev hemma och tog de lugnt istället, det behövdes. men samtidigt behöver jag träna också..
veckan som kommer känns yyyberstressad.. blääh.. blir trött bara jag tänker på det!
måndag: genrep för vårt tvprogram, skriva på mitt reportage, fotbollsträning
tisdag: inspelning av vårt tvprogram, träffa tvillingarna för "gudgestaltningsfotografering", plugga - läslogg, samhällsreportage, podcast, yrkesreportage
onsdag: redovisning av gudgestaltningen och yrkesreportage. plugga, match mot Västertorp
torsdag: "lugn" skoldag, afrikamöte, plugg och satc 2 bio! :D
fredag: jobba på samhällskonflikt- sierra lione(wtf?), rundvisning samt jobb på talang
lördag: fotograferas med laget, gå på tyresö- ? i damallsvenskan, middag med kusinerna, ev. social aktivitet?
söndag: pluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugggaaaaaa

ååångeeeest... jag vill bara sova mig igenom den här veckan... egentligen.....
men det finns en liten ljusglimt i min vardag, åsynen av honom får mig att skina upp och överleva skoldagen utan att vilja slå huvudet i väggen.... hehe (:


Kommentarer
Postat av: Gabriella

åhh, mr perfect ;)

2010-05-27 @ 11:27:00
Postat av: Ida

har inte ditt nya nummer

2010-05-29 @ 23:16:13
URL: http://tvins.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0