if you'll be my bodyguard....

full fart imorgon, upp i ottan för att plåta lite på lagets träningsmatch, sedan diret vidare till uppsala för att träffa lite släkt samt se kusinens bandymatch på studenternas. efter det följdligen till stan där de är middag med tjejerna på menyn, återkommer väll kanske imorgon med lite bilder, om jag hinner.. måste klämma in plugg typ överallt.. har en analys, novell, boklogg och lite annat o göra.. streeeeeesss.. men sedan ska man ju ha lite kul också..
kanske tar med mig datan så jag kan plugga i bilen.... hmm... det är ett alternativ!

en sista grej jag måste dela med mig är en låt som jag fastnat för på senaste.. den e lite skum but i like it :D



Kommentarer
Postat av: Ida

sv: ja det är fett smart^^

2010-03-16 @ 21:22:33
URL: http://tvins.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0