hide and seek @ ikea

hejsan! idag har varit en lite lagom händelserik dag, men lite random och knasig har den väll vart kan man säga!
jag har nämligen vart och lekt "kurragömma" på ikea, haha den ni! kan man bli mer random?
jag tvingade mig själv att gå upp halv 10, de är sjukt tidigt på en lördag!
de var uppdelat i rundor, första rundan var 1 timme, jag och sofia gömde oss i en garderob medans emma gömde sig bakom ett berg av kuddar i en säng (y) tänk er typ... eller altså, garderoben va 75x58 (jag vet exakt eftersom jag satt o stirra på skylten i ca en halvtimme!) men det var en "byxhängare" på den undre halvan av garderoben så vi fick kura ihop oss för att inte peka ut ögonen med den! de kan väll högst ha vart 40cm i "takhöjd" där. mina ben kunde inte gå överhuvudtaget sedan! fy vad hemskt det va ;p när de hittade oss så ville jag nästan kyssa deras fötter, så glad var jag av att komma ut! tänk er två tjejer trängas på de lilla utrymmet, de var väll kanske lite mer än en halv kubik(?)
nästa runda så fick vi lite panik och då släppte några snälla killar in oss i deras "koja" som de byggt under en våningssäng, haha :D vi tjejer blev hittade typ först, hur kunde de missat killarna som stod innanför oss liksom? haha
tredje rundan (som förövrigt blev den sista :()så hann vi inte ens gömma oss! fail... emma ville inte gömma sig i sovrumsavdelningen så då gick vi igenom alla andra våningar, där de såklart inte fanns några bra ställen :p
när vi väl kom till sovrummen igen så blev vi direkt hittade... tusan också liksom!
aja de var allt från mig, nu ska jag kolla vidare på satc, sedan sova (:
pussar ♥


lyckades inte fixa in någon bild från våran "lek", detta är däremot från en annan.
men det ligger ganska många bilder uppe på facebook och bilddagboken för er intresserade, sen ska jag försöka ragga på emma att skicka hennes och möjligen sofias bilder :)

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0