hejdå bloggpaus!

aoj, känns som att min bloggpaus varit vääääldigt länge nu.. har varit väldigt sugen på att skriva, men inte hittat något vettigt att skriva om... sedan fyllde min blogg två (halvaktiva) år! woho ;9
nej men jag hade väll inte så mycket o säga nu heller, förutom att jag tänkte visa denna sjuuukt snygga väska jag hittat. precis vad jag letat efter också! blää... synd att man inte har möjlighet att kolla och klämma på den, annars hade jag nog köpt den direkt.. enda nackdelen är väll att det är syntetskinn.. men priset tilltalar mig, runt 370 + frakt skulle jag kunna tänka mig för denna goding..... *dregel*





Kommentarer
Postat av: Åsa

Bra att du ska börja blogga igen! trodde nästan att du skulle sluta

2010-02-06 @ 11:45:15
URL: http://tvins.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0