(bör man få träningsverk i armen av att skriva ett inlägg? njaaa)

hej alla söta! tänkte uppdatera idag på dagen men jag var så trött att de inte blidde' något av de... var nämligen påväg till skolan, men inställda/försenade bussar och köer satte stopp för mitt tålamod vid tyresö c, jag satte mig på bussen men förfrusna tår och vände hemåt. kikade på filmen "glasblåsarens barn" på sf-kanalen, helt ok. läste lite i min svenskabok och slappade, tinade mina tåssingar och njöt av att kunna dega i soffan med gott samvete. gjorde en god och nyttig lunch och slappade vidare, hihi.. busigt.. borde egentligen jobbat lite mer på mina läxor jag har i veckan, men nu kände jag inte för de! sen på kvällen var de tänkt att jag skulle träna fotboll, men pga kylan så körde laget en sväng på gymmet och ett pass bodypump istället.. spännande och inte lika svårt som jag inbillat mig. har ont i nacke och rygg nu dock.. inte så kul :/

får se om jag lyckas ta mig till skolan imorgon, skulle inte göra mig mycket om jag missade, vi ska typ skriva på vår skräcknovell(jag har inte ens kommit på en idé...) och plugga till ett ekonomiprov vi ska ha veckan efter lovet.
jag vet inte om de beror på lektionerna alltid, men onsdagarna känns så himla meningslösa ibland.... motivationen ligger på 0 på just den dagen.. de andra dagarna brukar oftast ha någon roligare lektion, som på mån&tis där jag har foto och på torsdag där jag har mentorstid(vi dricker té och spelar spel ^^) och mediakunskap(förra gången skulle vi analysera ett avsnitt i en tv-serie)

nej nu måste jag nog försöka sova lite.. men ska nog läsa lite bok och snegla lite på curlingen, känner mig inte så trött än faktist... börjar ju ändå 12 imorgon, om de blir någon skoldag dvs...
pussar ♥

dessa måste vara pro's, de såg definitivt inte lika proffsigt ut på vårt pass, typ 90% nybörjare ^^

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0