julstress - jul

så himla mysigt med grotesk mensvärk.. not...
har tänkt skriva under flera dagar men mitt huvud får verkligen inte ut sig något som känns värt att publicera. jag har delvis haft en trevlig helg, även om jag känner att fredagen kunde strykas ur mitt minne.. kvällen kändes bara så ovärd, o jag kom i säng vid 4.. piggt värre morgonen därpå med andra ord. nu när helgen lider mot sitt slut så börjar ångesten inför veckan komma, har sjukt mycket att göra! tiden räcker inte till!
på söndag åker nämligen jag och päronen till fuerte ventura över julen(1 vecka)
o innan dess har jag 6 fullspäckade dagar.. stress på den!
måndag: skóla 10-14, klippning. ska åka in till söder och skriva reportage. 
tisdag: skola 9-17, skriva reportage på håltimmen(y) plugga naturkunskap
onsdag: skola 10-16, inlämning reportage, redovisning naturkunskap. plugga
torsdag: skola 08.30-16.00, tandläkare kl 13, plugga och förbereda jobb
fredag: skola 12.30-14.30, möte med mentor, jobb, julklappskväll (?)
lördag: ev.träffa några från klassen, julklappskväll(?)
söndag: avresa från arlanda kl 7
och någonstans här imellan ska jag hinna packa...

vi får se hur mycket jag hinner komma till tangenterna, har lite bilder jag skulle vilja lägga in iallafall, vi får se!
på återhörande ♥


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0