sleepytime

hejsan söta, sitter uppe och myser lite för mig själv.
favoritserien är självklart på, har precis borstat tänderna och ska krypa till sängs snart.
imorgon har jag idrottsdag på gärdet, ska bli kul (: hoppas på bra väder iaf!
jag och några i klassen ska spela fotboll, intressant och roligt förhoppningsvis..
och så kanske man lär känna killarna i klassen lite mer?
annars så springer dagarna iväg, har redan gått 2 veckor drygt.
tycker de funkar bra och jag trivs superb med min klass, de ända jag är missnöjd med är min grupp jag har mediaproduktion i, känner typ ingen. några från min klass, men ingen av de jag vanligen umgås med. denna och förra veckan har vi jobbat med stumfilm, mina gruppmedlemar var inte direkt lika engaskerade som jag, även fast ingen var vidare intresserad av ämnet. jag tog min sedvanliga ledarroll och gjorde större delen av arbetet.. men sådant får man väll ta, lite en anledning att jag inte tror jag kommer välja film/tv produktion senare i a-kurserna.. föredrar enskilt arbete framför grupp, speciellt med nya personer. annars tycker jag jag brukar vara ganska bra på att bidra i grupparbeten, men de kanske var för att jag kännde min förra klass mycket bättre?
äsch, orkar inte skriva mer nu, börjar faktist bli lite trött *gäsp*
ska vara på gärdet imorgon kl 10 så då behöver jag åka ca 9 hemifrån..
men nu är de hemifrån,hemifrån, de gillas! någon gång måste man väll få vara lite lat? (a)
sen har jag också fotbollsmatch på kvällen, så vi får se hur mycket vi hörs imorgon..
but until then bjuder jag på en bild på mig själv *höhö*

känner mig lite "roundface" idag, syns det?


Kommentarer
Postat av: LILO

Söt :)

2009-09-14 @ 01:03:48
URL: http://hejulla.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0