pigg som en lärka (?)

hej sötnosar, sitter och petar i mig lite frukost.. helt otroligt egentligen..
ska ta bussen om 20 minutero och möta upp erika och felicia för att luncha innan skolan (:
annars så sitter jag på o lyssnar på counting crows på spotify, riktigt härlig låt med big yellow taxi, haha.. sitter och svänger med till låten höhö :p
tänkte lägga upp den här men hittade typ bara klipp man inte kunde lägga upp.. får se om jag lägger upp den senare ikväll eller så.. för nu ska jag till skolan, slutar halv 4 och ska därefter till stan och möta tjejerna och kika på present till gabriella, sen kanske jag ska och kika en sväng på 94ornas träning, om de är något för mig eller om jag ska lägga klubban på hyllan.. vi hörs ikväll då! :*

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0