it's going to be a girly-night

hej söta! (:
sitter framför datan och leker lite, samtidigt som jaghåller på o fixar mig lite ...
gör lite "korvar" i håret med min platttång.. lite svårt när man inte har en spegeln i närheten dock.. heh
nej nu ska jag testa 2 olika kjolar och se vilken som passar till min nya topp, typ hur söt som helst!
ni ser den i bakrunden på dessa bilder, dock kan jag försöka leta till mig en bättre på nätet innan jag åker..
puss på er så länge!

jag leker lite med en funktion i den inbyggda webben, leker lite söt också, hihi

Kommentarer
Postat av: Lotta

Leker söt?

Gumman du är söt:)<3

2009-09-27 @ 10:51:50
Postat av: Josephine

så fin =)

2009-10-07 @ 18:18:51
URL: http://josephineandersson.webblogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0