isn't it lovelyyyyy? (:

hejsan alla söta! ligger i sängen just nu och samanställer lite intervjuer jag gjort idag.. ska in imorgon, hehe... har haft 2 veckor på mig och ändå gör jag de i sista sekunden.. typiskt mig skulle jag säga!
imorgon börjar jag halv 9, så sjuuuukt tidigt altså.. ni kan ju ungefär räkna ut när jag behöver gå upp om bussen går en timme innan jag börjar (y) dessutom så är skoldagen hela 7 timmar - en halvtimmes lunch.. jag kommer inte orka igenom den... speciellt eftersom jag e så duktig och lägger mig nu, eller ja.. jag är ju inte klar med skrivandet än -.-
äsch, vi hörs igen imorgon..
avrundar inlägget med en bild på mitt senaste inköp, en superhärlig halsduk
och dessutom i min favoritfärg! wihoooo, jag kommer älska sönder den i höst de är en sak som e säker (:
godnatt dudes ♥

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vart köpte du den? Den var super fin!

2009-09-22 @ 14:39:45
URL: http://tvins.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0