erika ♥ krulltottar

tudiluuu, är trött och sliten efter en heldag ute, bortsett från en timmes nap hemma ungefär..
annars sitter jag o kollar på how i met your mother, kan inte låta bli att bli lite charmad av han "marshall" även från filmen "forgetting sarah marshall".. hihi (a)
krulltottar charmar mig något, ja.. otroligt (:
tänk bara på nick jonas i jonas brothers *droool*
nej nu ska jag slita mig från tvn, imorgon är det skola med matte och estet.
och en låååååång lunch på ca 3 timmar... kuuuuuul
well, see u laaater ♥

visst är han söt? de är så att man smäääääälter....

"marshall" aka. Jason Segel, dock ser han inte lika snygg ut nu i skägg o grejer..
men man kan väll inte få allt ;p

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ahahahahah-hahaha-ha trodde aldrig att du skulle va en sån som dregglar över jonasbrothers (OMFG) haha, höhö va kul :D sen så var de ju ÄNNU mer mysko det där med han i "How I met your mother" för ja har faktiskt sagt till syrran att han verkar va din typ!! hahah, love you kaktusen<3

2009-09-18 @ 06:46:53
Postat av: erika

haha men gumman då, de är ju inte första gången jag skrver om nick? han är förresten den enda i de bandet som e snygg :D han finns ju med i mitt inlägg om den perfekta mannen! puss på dig min kaktus /pandabjörnen <3

2009-09-19 @ 00:53:53
URL: http://erikass.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0