hur kunde de bli såhär?

åh, jag kommer aldrig somna..
har ont i magen och mår lite smått illa, trots att jag bara ligger i sängen.
de andra kan ju ha lite o göra med allt godis jag åt ikväll men, iallafall..
imorgon ska jag träna för första gången på drygt 5 månader,
men denna gången är de med nytt lag, nytt jag och ny inställning o attiyd
allt känns annorlunda nu, kanske därför hela denna processen fått mig att nästan bryta ihop ibland..
de är sjukt hur mycket som påverkar mig just nu, jag skulle behöva så mycket mer tid.
stressen gör de hela inte mycket bättre, sedan folket runt omkring mig som alla säger olika saker.
i lördags blev jag alldeles tårögd av att en gammal kompis pappa sa till mig att jag var för bra för att sluta,
att allting skulle ordna sig, hur jag verkligen skulle ångra mig om jag slutade..
håller med honom till stor del, men det är så himla svårt just nu.
jag kommer vara ännu mer nervös imorgon, hur ska jag kunna koncentrera mig på att träna då? när mina tankar kommer vara något heeeelt annan stans än på planen..

de kommer bara vara en till bidragande orsak till att allt ska skita sig totalt.. vilket kommer leda till att jag inte tycker de e roligt, tjejerna inte gillar mig vilket till slut kommer leda till att jag slutar. sen kommer jag längta tillbaka och tycka att jag var så dum som lät de få mig att sluta, när jag älskar sporten så mycket..
varför måste allt vara så svårt? :/

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0