åååhhhhåååå

åhhhhh... sur jag blir! facebook har dampat hela kvällen och jag har inte kunnat logga in sen 4, tänkte snacka lite med mina klasskompisar men de blev ju plötsligt lite svårt,,, orkar inte smsa liksom (a)
och dessutom så blir man ju bombad av mejl, jag har blivigt taggad i massor med bilder som folk kommenterar typ, och jag är nyfiken som jag vet inte vad :O
äsch nu ska jag lägga mig och sova, är för sur för att vara uppe..
dessutom är de en oooootrooooligt tidig morgon imorgon, börjar redan 8.20 istället för 12 -.-
vi ska ha temadag med samhälle och miljö typ(?)
bläääh, men sen kanske jag ska möta charlotta inne i stan för lite shopping, sen ska jag på träning och även ta mina sista bilder till samhällesarbetet..
aja puss på er!

Kommentarer
Postat av: Åsa

SÅ vad det för mig också! Fett segt!

2009-09-07 @ 21:46:58
URL: http://tvins.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0