hey there

hej alla söta, inte bloggat ordentligt sen i onsdags.. fy på mig...
jag har väll mest satsat på att ta de lugnt, eller haha.. på onsdagen hade jag dubbelträning så de var väll iof allat annat än lugnt. sen har jag kämpat på lite i skolan, känner att jag ligger bra till i alla ämnen nu. "de går bra nu kompis det går bra nu"
har en läxa till den här veckan och de är att skriva en "story-plot" till min engelska fairytale.. känns sådär lagom intressant, men jag tänker outside of the box så de blir ett traditionellt upplägg med en lite annorlunda handling, nämligen om en kille som blir bortrövad av ett tjejmonster. och sedan blir räddad av en kille(aka. "prince charming") han kommer på att han är bög och de båda lever lyckliga i alla sina dagar. Wohooo, vad tyckte ni om den va?
annars rullar skolan på som vanligt.. har mest kärnämnen förutom mediakunskap och mediaproduktion. har bara ett tillfälle kvar på journalistiken innan vi byter.. lite sorgligt faktist.. men de har varit roligt, hoppas jag har gjort bra ifrån mig då! idag intervjuade vi med en liten inspelningsmaskin, vårt ämne var skolmaten.. de gick väll hyfsat iaf ;p
senare kom gabriella till min skola och vi tog en mysig fika i vår cafeteria innan jag var tvungen att göra klart ett arbete med jessica på resurstiden. efter det så åkte vi och ellinor in till stan, kikade lite på kläder o så.. hände inte så mycket innan vi splittrades åt, jag mötte upp mamma och gick på stadium där jag köpte nya innebandyskor, de gillas! sedan köpte jag faktist en kofta också, blev typ helt kär i den! detaljerna var jättegulliga och priset var faktist inte så farligt.. 299 =)
nej nu ska jag sova, godnatt ni söta ♥


den dåliga bildkvaliten kan bero på min kassa mobilkamera.... *hmmmppgfff*

Kommentarer
Postat av: tove söderström

sv: haha! jo jag fattade det. Såg först Karin komma in och sen kom PA och så tänkte jag att snart kommer väl erika in också. sen emil .. haha ne driver :)))

2009-10-14 @ 10:52:48
URL: http://tovuss.blogg.se/
Postat av: Åsa

Bra story på gång! Gillar den

2009-10-14 @ 18:37:06
URL: http://tvins.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0