fester hit och utklädningskläder dit

tudiluuuu alla söta, har varit ganska dålig på o skriva... har väll ingen bra förklaring till de direkt. har ju lov och är ledig och så, men ägnar min tid åt annat istället, kan väll sammanfatta lite senare.. imorgon ska jag nämligen till ikea med päronen, vi ska dit tiiiiidigt så jag blir väckt vid 9, värsta tortyren -.-
sedan ska jag på halloweenmaskerad på kvällen, sedan på fredag så ska jag på en fest i bromma med annie och kanske några mer från klassen(?). på lördag kanske jag ska på middag hemma hos kusinerna, annars kanske det blir något med tjejerna. aja nu ska jag inte tråka ut er med mina planer. dock ska ni få se på den ljuvliga byrån som jag har planer på att köpa imorgon, hihi.. visst är den fin? (a) kommer nog bli liiiiite mer än den dock ;p
nej nu måste jag sova, puss på er!



Kommentarer
Postat av: Gabriellasandstrom.blogg.se

De är ju den jag hade förrut fast hade den i vitt :P

2009-10-29 @ 15:09:31
URL: http://gabriellasandstrom.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0