smile while you can

hej alla söta, sitter här hemma o skriver på ett skolarbete..
har stannat hemma från skolan i två dagar nu, jag har haft ont i bröstkorgen/revbenen när jag andats så jag har stannat hemma och vilat upp mig istället. man känner sig inte så himla sugen på att gå till skolan när det gör ont när man ligger i sängen.. snackade med mamma idag och hon trodde kanske att de hade o göra med stress, hon hade fått höra att nerverna knutigt sig eller något. nej nu ska jag fortsätta skriva, har inte blivigt mycket av det idag tyvärr.. fastnade vid extreme home makeover & operah, både handlade om folk som adopterade djur osv.. intressant! vi hörs senare ♥



denna lilla filur har fått mig på lite bättre humör idag, de är ett litet märke som ser ut som en smile som kommit upp på min hand.. som en inbuktning ni vet? lite lustigt.. undra hur den kom dit?

Kommentarer
Postat av: Madicken

haha sött! :D

2009-10-06 @ 20:42:09
URL: http://conler.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0