ibland är allt bara härligt, eller gött som brorsan skulle säga

hejsan alla, sämst uppdatering i helgen jag vet.
men till skillnad från den förra hade jag faktist något som kunde liknas liv
det var första helgen på yber-länge jag spenderade hela med mina sötnosar, och gud som jag saknat de!
vad skulle jag ta mig till utan dessa härliga underverk som lyser upp den dystra vardagen och förgyller mina helger?
nu tänkte jag då summera lite, fredagen började hos nathalie där vi satt i timvis inne i hennes badrum och fixade hår på mig och johanna, vart jättesött. men kanske lite föör sött på mig, kände mig som en docka(och såg ut som en!)
dock har jag ingen bild, tror jag ...
vi såg en film, annars skuttade vi mest runt, dansade(inte jag :p) och låg och mös.
blev en relativt tidig kväll, johanna och ellinor. som jag för övrigt delade luftmadrass med, däckade runt 1 då jag låg och predikade för nathalie och sarah. vi drog oss upp vid 11 tror jag... efter att vi blivigt utslängda av rappa nathalie som skulle ut o springa så bar de av mot tåget, vi skulle nämligen se förpremiär av filmen "Kenny Begins", en filmatisering av serien "Kenny Starfighter". filmen var riktigt härlig, dock tyckte både jag och ellinor att den inte kunde jämföras med serien. efter filmen blev de lite donk och sen vidare hem till ellinor där vi spenderade natten vi tre, plus förstås ellinors syrra evelina, hennes kompis och deras pojkvänner.
runt halv 4 tror jag vi kom till sängs, vi tre i ellinor säng, blev lite lagom mysigt sådär (;
idag blev jag uppplockad av mamma och sedan dess har jag varit hemma, mindre intressant men..
nu ska jag nog bege mig mot sängen trots allt, puss på er!


bjuder på en lite freaky shot från fredakvällen, spana bara in mina ögon
naaaajss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skit söt bild :p

2009-03-23 @ 20:19:33
Postat av: tove

sv: hahaha! jo ibland kanske, men vem har sagt att det är just madde jag skrivit om ?! :D

2009-03-23 @ 21:16:28
URL: http://soderstromtove.blogg.se/
Postat av: tove

hahaha jodu jag såg det minsann!

2009-03-23 @ 21:53:35
URL: http://soderstromtove.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0