händelserikt värre(nerkortad&odeltaljrik version)

hejsan alla, dålig uppdatering i helgen. ingen bättre anledning(varför behöver jag ens en anledning? de är ju min blogg?) än att jag haft annat för mig. så de brukar låta dvs.
i fredags var jag och större delen av tjejerna hemma hos fia i vega , kvällen var både upp och ner. men större delen bra iallafall!
kul och träffa nytt folk och sådant (:
blev nästintill ingen sömn alls den kvällen, åkte hem med emma och där satte man sig vid datan och sov lite innan de blev stan, pizzahut och shopaholicfilmen stod på planeringen. även den här kvällen var vi utökat sällskap, kul att umgås utanför vårt lilla "järngäng" också. filmen var bra, jag tror vi samanlagt, skrattade mest av alla i salongen. inte så konstigt när charlotta och carro skrattar som de gör heller :p
efter de gick vi till donken för lite glass och sedan åkte jag och nathalie hem till moi, nathalie tröttisen somnade nästan direkt i sängen, jag kikade dock på ett avsnitt av ehc(förkortning) och sen däckade jag tillslut. när vi vaknade gick jag upp på toa, ner i köket och vips. klockan bara satt där på väggen och visade 15.50, oj oj oj! not so good...
men därmed hade vi tagit igen gårdagens sömn! hemma idag har jag degat, kollat på innebandy på nya tvn, den är najs :d kom och tänka på att jag nog inte bloggat om den här händelsen som var för några dagar sen, en annan innebandymatch där de sprang in en snubbe på planen, komentatorn, som annars är lyriska som få kommenterar händelsen " och där springer en naken man in på planen", men största stoneface rösten, som om de händer hela tiden. noooot. det här var faktist den första streakern i svensk innebandys historia, då borde komentatorn skrikit sig hes, de skulle jag iallafall gjort om jag var i hans sits. de är ju något utöver de vanliga kan man säga!
ching från mig ():



grrrrr... någon som brukar sola skinkorna? (bild från aftonbladet, printscreen från tvn antagligen?)

Kommentarer
Postat av: tove

haha cool snubbe! XD

Nejmen fan jag tar nog inte mig och pierre, kommer inte komma åt mina pengar om vi gör slut ( menar alltså att jag kommer klippa kortet itu)

Så jag tar nog Marilyn Monroe och ja det kommer vara ständigt vit eftersom jag alltid är rädd om mina grejer erika, det vet du väl!

2009-03-30 @ 16:12:47
URL: http://soderstromtove.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0