tråkiga fredag den 13

hejsan alla söta, sitter här och typ dör av uttråkning. hade man haft sällskap kunde man slått på en film och legat och vikt sig att skratt till vad som helst. men nu är man ju helt ensam. hur tragiskt är inte de på en skala?
inte har vi nå jävla godis hemma heller *sörjer*
kvällen har ägnats åt reprisen av wipe out och lets dance m.m
helt ok, bara de att man hade ett glas cola och en liiiiiten ytte pytte påse godis. fick fylla ut lite med oliver, haha!
imorgon hoppas jag på bättre tider iallafall, det var inget planerat förrän idag på kvällen, kusinerna kommer nu över på middag och checkar melodifestival. dom dissade faktist sin kompis för mig, känner mig hedrad (:
hur kul hade de varit att sitta med alla gamlingar och kolla.. inget man "wiiiee:ar" åt direkt.
men nu skare laddas med chips, godis och cola för imorgon skare svullas järnet.
tycker jag har förtjänat de nu när jag hållit mig "onyttig-fri" hela måndag-torsdag! bra jobbat eller vad säger ni?
annars så ska jag väll inte göra något mycket imorgon, tänkte hänga med mamma som ska handla lite till middagen och då hitta mina stora gröna oliver som "iiiiiintee fiiiiinns i delikatesshyllan!", det ska jag minsann bevisa!
sen vill jag ta en sväng förbi toves match och se hur de går för henne (:
men vi får se hur de blir med de, vet inte om jag orkar hoppa på en buss om de är tidigt....
aja nu ska vi se vad jag hittar på, kanske hittar något gammalt tv program jag kan se här på datan. annars kanske de blir "everybody hates chris" som är den nya serien jag börjat följa, hitils har jag dock bara första säsongen. men de blir de snart ändring på
pussar!


Kommentarer
Postat av: tove

sv: hahahaha! önskade nästan att den var så för henne! :D cool header bruttan :)

2009-03-14 @ 12:27:11
URL: http://soderstromtove.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0