the day before tomorrow

hejsan hejsn, s. ter här nu igen.. i receptionen. de najsss
synd nog finns inte msn, men man kan ju inte få allt?
igår skrev jag typ längsta inlägget (okej kanske inte...) om min killångest här på ön. men tydligen så ville de inte publicera bara hälften sparades i ett utkast... greeeeat..
men i de storra hela så var grejen, att jag typ på en vecka, ända tills i lördags tror jag ? inte har sett en eeeeenda skymt av en enda kille i min ålder, buuuhuuu... men så i lördags så hade de precis poppat upp tre killar, i min lilla "cirkel" också! dom spanade in mig när vi skulle iväg och fira pappa på en middag i engelska playan. mamma ba "åh dom där killarna visslade på dig *blinkblink*" , de var i, något jag märkte men. hade klätt upp mig i min söta vita rosett tee och mina rosa skira kjol, så jag var väll lite söt "ha-ha". wooops... så gick dom precis förbi nu när jag sitter och nördar mig , hehe :$ när man skriver om trollen minsann :o
stötte på dom utanför hotellet igår, på en marknad i san fernando, vilka är oddsen på de!!?
sen finns de också en söt norsk liten pöjk, hihi... sen så var de faktist en svensk kille som här med mig igår när jag datanördade... ååååh! fan att jag åker hem imorgon -.- får väll hoppas att de är någon som åker med hem , hihi,... då kan jag spana på dom på flyget&bussen ;d
i övrigt drömde jag en jättesöt dröm, jag var hemma hos goaste killen. först var de massa andra där, men sen var de bara vi. åh jag vill vara där nu... vi bar låg och myste, han var världens goaste och jag bara myste in mig i hans kropp. de ville liksom aldrig ta slut, så jag låg o drömde att vi bara låg där i hans säng och myste. bara va. så drömmen hann aldrig gå vidare innan jag vaknade. blääää :(
aja nu ska jag leta efter lite bilder som jag ska fixa in i mitt projektarbete, de jag kom hit för att göra dvs.
hihi pusss (:
men lovar att de kommer ett inlägg snart igen, ska se till att de lyckas publiceras den här gången med!

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0