summerfeeeelings

tjenixen (:
sitter här och smäller i mig en sallad, muuumsi
samtidigt som jag kollar på sverige - england
dessvärre ligger de under med 3-0 =/
idag har jag degat värre, men jag var uppe redan vid 10 och följde med pappa och handlade, där tyckte jag att jag var duktig iallafall (a)
igår var vi i stan och shoppade till fias "victoria secret" tjejmiddag.
jag kommer nog bli lite "gulligare" än vissa men, de som känner mig vet att jag inte är "den porriga typen" så :)
de har blivigt tonvis med shopping denna vecka, känns de som iallafall. kanske inte i pengar men i kläder
fyndat mycket på rean, de gillas! lägger kanske upp lite bilder senare, ska bara fiska fram kameran då.
men annars så väntar jag på att mamma ska komma hem så ska vi ha lite myskväll, jag har laddat upp med salta pinnar och chips, sen kanske de blir lite sims ;d
har nämligen hittat en ny fuskkod som gör de lite lättare ;p
well well, åter till matchen ♥
 
dekorerade lite fint med jordgubbar (a) dessverre har jag bara hälften kvar nu men hela salladen, buuuusigt

Kommentarer
Postat av: Mindy

Mums vad gott det ser ut..

2009-06-26 @ 20:17:50
URL: http://blondis81.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0