its. so. HOT!

hejsan alla (:
sitter här inne vid datan och blippar lite, ska nog strax åka iväg till challe där tjejerna ska mötas o bada i raman, mysigt? ja
funderade på att cykla, men tror jag skippar de, så jääävla varmt ute!
kul dessutom om man skulle cykla förbi någon man känner och så lökar man som fan liksom :d
haha.. en annan gång ;)
igår hade vi "porr-fest" hemma hos fia, de var trevligt. en lugn tillställning med massa uppklädda brudar! haha, återstår o se om ni får ta del av någon gruppbild.. för de vill ni ju såklart ;d
nej nu måste jag nog dra, bussen går om cirkus 10 minuter
ciaoo ♥

Kommentarer
Postat av: Ruth

uppklädda vet jag inte:P

Avklädda skulle jag säga:P

2009-06-28 @ 23:50:22
Postat av: erika

hahaha jo de är nog ett mer korrekt ord ;)

2009-06-29 @ 12:41:52
URL: http://erikass.blogg.se/
Postat av: tove söderström

nej man skriver ju 8 som max? om man inte får ner den i hålen skriver man ju 8

2009-06-30 @ 00:46:15
URL: http://soderstromtove.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0