the weekend is coming up!

hejsan alla söta (:
sitter ute på altanen, mys&pysslar om mig själv.
kikar på gossip girl och målar naglarna, tjejigt för att vara mig måste jag påstå.
fixar också med lite bilder på kläderna jag köpte nere i skåne, dessvärre är de mesta finare kläder, så jag har inte så stor användning för dem dessa dagarna jag sitter hemma. men snart ska jag ut och röja lite, de är ju helg, visst?
igår tränade jag förresten för första gången på, tja en månad? det var jätteskönt. men jag var verkligen utpumpad i konditionsövningarna. sedan stoppade min stortå mig lite, nageln typ mosades i skon.. den är lite öm idag, men de ska nog gå bättre nu när jag klippt nageln (y)


dessa lack använder jag nu, glömde dock bort de i mitten, fungerar jättebra på mina annars väldigt sköra naglar..

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0