@lund

hejsan alla goa!
känner att jag inte riktigt hann säga hej innan vi stte oss i bilen söderut.
träffde gabriella på biblioteket så henne träffade jag iallafall (:
nej nu orkar jag inte skriva så mycket mer(missar a-tangenten hela tiden när jag försöker skriva tyst, heh..)
päronen sover redan och jag ska slå på ett avsnitt av gossip girl, haha! de trodde ni aldrig va?
ska upp runt 8-9 imorgon och käka frukost, sedan väntar en morgon på stan(ligger typ precis brevid hotellet, massa små butiker, gulligt!)
ska se om de inte är allt för utplockat på rean, vissa butiker börjar ju sänka till halva reapris/75% nu, så nu ska jag försöka fynda något. tror jag ska skriva en shoppinglista vid frukost...
nej puss på er o ha de bra där hemma, jag kommer hem i mitten på nästa vecka (:
kommer kunna blogga när vi är här i lund iallafll, har internetsladd här.. får se hur de blir på andra hotellet
see u

Kommentarer
Postat av: Virginia

Va kul! Hur var det i Malmö då? Sj ska jag jobba och sola lite idag :)

2009-07-29 @ 09:35:23
URL: http://sweetgirlish.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0