kylskåpet har saknat sitt matvrak ♥

jop jop . då var man hemma igen. trevligt ute i skärgården, fint väder och trevligt sällskap (:
kanske blir så att jag åker tillbaka dit redan på fredag igen.
när man kommer hem möts man av ett hem, ganska likt de man lämnade för några dagar sedan. ett fullt kylskåp med massa godsaker som inte blivigt ätna..
fäller upp datan, och möts av bloglovin som har hela 363 inlägg, yeah!
här ska de läsas... fan hur länge har jag varit borta? iiiinte länge!
nej nu ska jag fixa min halvgjorda sallad och äta den framför datan.
ikväll blir de troligtvis mys med sötnosarna charlotta och gabriella, förövrigt sov jag hos charlotta idag så. men men, hon åker ju till taíze på lördag så vi passar på att umgås nu. när hon sen kommer hem är jag ju troligtvis borta :/
aja laater (:

Kommentarer
Postat av: Bäste johanna

Hahahahah!

2009-07-16 @ 23:52:06

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0