hard work

hejsan svejsan (:
ligger här och funderar på att sätta på en harry potterfilm, tänkte se 1an, men märkte nyss att jag laddat ner med svenskt tal, urrrk... får bli 2an ist.
idag var jag och nathalie och gymmade på friskis, de var ganska många man kände igen där. främst tove och erika som lite halvt hjälpte oss att förstå vissa maskiner ^^ men vadå liksom? alla spenderar inte sin lediga tid på gymmet och spanar killar, visst? ;D
nej men, vilka är de som kommer ha muskler sen? inte är de jag iallafall ;p
när jag kom hem från gymmet bergis taget däckade jag i sängen och vaknande för en halvtimme sen, lyckat ^^
nej nu ska jag nog sätta på filmen så de inte blir allt för sent, jag har ju inte druckit cola iaf, starkt jobbat av mig.
men nathalie, du kan väll ringa mig när du vaknat, om du läser detta?
puss!

Kommentarer
Postat av: erika

hahahhahahhah men nej såklart det inte var han !! ;)

men ofta att du somnade direkt efter ? :O

2009-07-10 @ 11:37:39
URL: http://erikai.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0