dags att komma hem! någon?

*gäsp*
vilken dag jag har haft idag, inte gjort någon nytta. förutom när jag handlade med mamsen.
alla tjejer är i stort sett bortresta, samtidigt sitter mamms och planerar våran lilla trip till skåne(?)
dystert nog så är väll alla bortresta/precis hemkomna då så de blir med största sannolikhet inget sällskap för mig,
annars så kan ni ju skriva en kommentar här eller nått? jag är desperat! :(
sen så har jag snackat lite med söt-sofia idag, kul att få lite uppdateringar nerifrån kreta och få uppdatera henne lite, nu när man tankat mobilen med 195 (:
saknar mina tvillingar, de åkte förra söndagen. så om två dagar är de ju bara en vecka tills de är tillbaka, måste tänka lite positivt! började ju *pinsamt* gråta förra lördagen hos ellinor, precis när de skulle åka spelades de en otroligt sorgsen låt, de blev ungefär "skolavslutnngs-effekten", emma skrattsnyftade lite, sofia blev blank i ögonen och jag började gråta. lite lätt sådär, men när jag gick tillbaka in syndes de klart att jag hade gråtit lite.. inte kul...
hon får mig iallafall alltid på bra humör, hennes sms förgyllde min kväll, som annars varit väldigt.. ensam.
nej nu ska jag slå på hp - de vises sten, har blivigt väldigt taggad till den kommande filmen nu..
nästa helg? nathalie och gabriella - tagga till!

no panda without u ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0