husgäst

tjooo alla mina söta läsare,hihi
sitter hemma hos charlotta och flummar lite .. haha
bestämde mig att ägna kvällen här för en anledning som jag inte får skriva här i bloggen, eftersom ni kanske märkte att några inlägg rök tidigare, men ni tjejer vet ju att ni får reda på allt ändå. så de behövs inte skrivas
charlotta tog iallafall emot mig med öppna armar och vi god mat som jag fortfarande är mätt utav, de var så att man ville äta resterna som snacks för kvällen .. hihi
tänk om charlottas mamma läser min blogg, bara öser komplimanger känner jag (;
nu blir jag nästan sugen på att gå ner o käka , haha
annars sitter vi här i hennes rum o typ chillar, sitter på varsinn data o blippar lite.
haha, grymt flumm typ
men nu ska jag vara lite social med challe och den andra datan. vi lär ju inte lägga oss än om man säger så
puss (:

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej!

Nu är det dags för en ny tävling igen. Denna gången får ni tävlingsdeltagare designa erat eget vinnarpris! Kika in för att vara med. :-)



Kram

2009-01-04 @ 17:10:31
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0