kuddemys

hejsan hoppsan, sitter här(ovanligt tidigt eller?) o .. ja gör inte så mycket faktist
tänkte krypa till sängs o börja kolla på mitt kära 2½men 4 säsongen, jag nördar något otroligt altså :d
men de har bara gjorts 5½ säsong så jag ska nog börja tagga ner lite... kommer ju bli depprimerad när de tar slut...
håller på att fixa sex and the city nu, men de ligger på 6% och jag har haft den i... några dagar typ!?
annars sitter jag här o diskuterar min nuvarande typ... bäverfrilla!? sant.. illa illa.
men vad gör man inte, gillar ju inte mitt hår så värst. platt o trökigt, så när jag flätar de får de lite "volym" iallafall.
seriöst, varför önskade jag mig inte nån volymgrej i julklapp? spray funkar ju typ inte.. o
jag vet inte riktigt vad som funkar.. har iof inte testat så mycket. aja, nu ska jag krypa ner under täckenaaa
pusss

Kommentarer
Postat av: Sami

Gillar din blogg.

Litet tips till dig och dina läsare

Äntligen har vår nyheterna börjat strömma in på www.paprikastore.se

Så kul:) Dessutom fortsätter vår VINTERREA upp 60% billigare.

www.paprikastore.se märkeskläder på nätet

Ha det bäst

Sami

2009-01-21 @ 22:32:54
URL: http://paprikastore.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0