helgen

hejsan goa people, läget?
sitter i mitt lilla hörn (ni vet vilket) och blippar på datan, käkar lite snacks. eller okej då, äpplen
har inte blivigt mycke skrivande i helgen, o resten av tiden för den delen heller.
har inte kommit till tangenterna .. typ
i lördags kom några söta hem till mig, vi käkade pizza och hade sedan american pie marathon som slutade vid 6.
jag hade nästan glömt hur sköna amp brukade vara, asso de gamlare filmerna.
trots den sena sänggången så drog vi oss upp ur sängen vid halv 11, eere inte helt otroligt?
som gjort för en översovning . jag och johanna fortsatte vidare till farsta där vi mötte nathalie, emma och sofia. vi (läs dom andra) var pigga och glada och de blev en medellång shoppingtur som slutade med ett investerande av ett smalt lila skärp, en halsduk och en härlig blå vårjacka. mums, hehe
denna kväll drog jag med mig nathalie och johanna hem, vi såg lite random filmer som jag hade på datan, ganska najs iaf. kom i säng lite tidigare(drygt 2h) o vaknade sen kl 2 nästa dag. innan johanna ens hunnit kliva utanför dörren så blev jag överöst med uppgifter inför kvällen. jag skulle göra en glutenfri efterätt. hmmm.. mission impossible trodde jag, men efter lite degande så blev de allt nått. o som vanligt tog efterätten slut strax efter man ställt den på bordet.
de var nämligen kusinerna som var här för att fira emil, något i efterskott kan man säga. men vi har lite "sprungit" ifrån varandra nu i vinter. efter de åkt hem degade jag lite i soffan o laddade upp inför en lång hockeykväll. jvm närmare bestämt, matchen var faktist riktigt kul o se på, mer tacklingar än man nånsinn ser i typ elitserien.. vilken hockey generation de e på g säger jag bara, men att dommarna sög o matchen gick åt *** är en annan sak.
nu ska jag fortsätta kolla på min film, sedan försöka hoppa i säng o slippa gå upp vid 2, är lite sugen på att leka i snön lite.. eller ja, snön o snön. bushumör är jag på (:
hare bra hej ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0