tack alla söta <3

hejsan alla goa kvällsmänniskor, jag har haft en jättemysig födelsedag idag (:
dagen började med att jag blev väckt av några otroligt söta tjejer, sötnosarna hade maskat sig upp ur sängen redan vid 5 tiden för min skull. de värmer! som mitt nya talesett lyder - en bra vän kan offra en natts sömn
de hade med sig en kladdkaka spritsad med grädde och täckt med bruna nonstops, mmm... de ända som kunde gjort de bättre hade väll varit en söt ferarribil, men man kan ju inte önska för mycket (;
efter vi suttit och svullat upp den, i min säng så maskade jag upp mig... blev lite rotandes i garderoben innan man hittade något "bär-bart". tjejerna planerade även vad jag skulle ha på mig för några dagar frammåt, tyvärr måste jag säga att jag typ har glömt bort allt :$  okej, kjolen på garderoben är väll ganska tydlig men ^^
vi får se vad jag gör, mina små söta shopping assistenter..
nej nu ska jag dra mig ner mot badrummet... sen skriva klart engelskan!
o hörni, imorgon e de helg igen :D
dock kommer de nog bara innebära plugg för mig *suck*
pussar ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0