söndag=hetsplugg

hejsan alla goa glada
sitter här med nästa veckans ångest ute i den fria luften, försöker någolunda planera lite vad jag vill ha gjort och lite sådant. mestadels plugg, men de förstod ni kanske? so-uppsatsen ska in på onsdag och jag har långtifrån lite kvar. annars börjar en ny kurs imorgon fylld med no&teknik , yeaah!
gårkvällen var trevlig, i början av kvällen låg vi och snackade om allt mellan himmel och jord, tjejsnack på hög nivå. men de var väldigt härligt, om man inte kan lätta på sitt hjärta(lite smålöjligt "ordspråk") med sina kompisar, vem gör man de då med? jag vet inte vad jag skulle gjort utan mina söta älsklingar, de är så bra på att lyssna och att dela med sig, många pussar till er (:
men efter nån timmes(?) snack så började iallafall jag få lite spring i benen! nathalie och jag rotade fram ice age 1&2 i nostalgihögen. men när vi stod uppe och velade om glass så blev jag grymt taggad på att lira lite guitar hero, vilket jag nu fått bekräftat att jag suger på , heh
men sen fick vi tillslut igång filmerna och laddade med cheeseballs, yummi (;
jag slocknade ungefär hälften in i 2an, kan ju dom typ utantill satt, och jag nördar dom iiiiinte. har ingen av dom hemma faktist :p
nej nu ska jag nog hoppa in i duschen innan jag fixar lite mys så jag kommer igång med novellskrivandet
pussar!

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0