resor hit och flygstolar dit



hejsan era animals, grr på er (;
haft en soft kväll? jag var hemma en stund innan jag pös på träning, sedan har all fri tid gått åt att spana in resor. jag har resfeber på hög nivå! något som gjorde min dag lite mindre förvirrad och lite mer glad var när jag och mamma(äntligen) klickade hem min söta bikini, kärlek vid första ögonkastet och i still love it. visserligen v13 men.. skulle gärna haft den nu och strotserat runt litee .. men sum09 here i come! just nu diskuteras de både åt de ena och de andra hållet här hemma. dels vill pappa åka nånstans när han fyller år, (halvhundra) höhö. då var jag grymt taggad på london, blev neröstad mot grankan. men sedan har ju jag snackat lite med charlie om o följa med henne till fraaance.. frågan är om man kan få både och... annars är de nog dags att börja spara lite cash... ett måste liksom, vi två på beachen o schteka sccteka, undra om hennes mamma är lika på som vi ^^ tviiiivlar, men man kan ju alltid försöka ;-)
btw. nu har satc hunnit till hela 8% de går ooooootroooligt snabbt här altså, men iof är filen 77,9 gb så jag ska nog inte klaga...
nej nu ska jag sussa, godnatt älsklingar (:

Kommentarer
Postat av: AMANDA

så fin bikini, älskar färgerna! =)

2009-01-24 @ 04:22:53
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0