pluggishelg på g!

hejsan alla människor, hoppas allt är frid o fröjd för er
jag sitter här o gör i stort sätt ingenting... borde skriva min underbart roliga genus analys. men jag känner typ 0 motivering. vem som gör vad i hemmen bryr jag mig inte ett skit om! vore roligare om man fick skriva om vilken sort genus som helst, som hur tjejer och killar behandlas olika inom idrotten. de hade jag tyckt vart roligare. men nu är de som de är ... egentligen vill jag bara slänga mig i sängen o sova en stund, men e de något jag inte har tid för så är de de.
annars sitter jag o myser i min goa klasströja som vi fick idag, superhett tryck verkligen (;
senare ska jag ut med kusinerna o käka i tyresö, sedan ska jag belöna mig med lite tv innan jag ger mig på plugget igen. suuuuuccck.. nästa arbete ut är svenskan, ska vara klar på måndag.. så de är nog på tiden nu med. sen är de nog so på g.. har inte med mig något mer hem tror jag *puh* men kommer knappast bli klar
nog om mitt pluggsnack, ha en bra kväll allihopa ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ursss. Det är mycket nu!

2009-01-18 @ 00:10:24
Postat av: Lotta

Blev fel, Jag skrev förra:)

2009-01-18 @ 00:11:05
URL: http://lotteas.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0