nyårsdagen

hejsan alla där ute, hoppas ni hade trevligt igår(förrgår?)
jag hade supermysigt i tumba med mina sötnosar, vi käkade gott, flummade, satt vid datan och spela tv-spel
jag kände att jag var ganska trött så de var en härligt lugn kväll, typ 10 i 12 så kom vi på oss att vi skulle gå ut. snacka om att glömma bort tiden, och till min och gabriellas besvikelse såg vi inte heller grevinnan och betjänten ... men vi överlever nog?haha, jag tror så iallafall
dagen idag började klockan 1 då mina sov"kamrater" bestämde sig för att tända lampan för mig, iiiiinte cooolt!
vi segade oss upp och tog en lång frukost där vi diskuterade allt mellan himmel och jord, dagens samtalsämnen var bla. längdskillnad mellan killen och tjejen i ett förhållande och personer som blivigt kända genom olika saker , ex typ... markolioo och blondinbella.
kom hem vid typ 4 nått, mös runt lite i huset, googlade runt ltie på nätet och de har jag väll typ gjort sen dess, haha...
de intresantaste jag gjorde var nog o spana på flyg och boende till/i london
jag är typ grymt taggad att åka dit nu, har hittat flyg i början av februari som går på 3000 för mig o mamma, najs tycker jag. men mamma är väll inte 100% än, hon vill vänta. men jag vill ju boka nu, så man har nått o se framimot menar jag?
nej nu ska jag nog avsluta dagen med lite 2½ men och lite glass , yummi
pussar

flumm,dricka och partyhattar

Kommentarer
Postat av: Johanna

OMG, vrf lägger ni upp den där fula bilden på mig för ser bara siiick ut xD!! puss

2009-01-02 @ 04:21:47
Postat av: Gabriella

hallå jag ser ju drogad ut ju!

2009-01-02 @ 11:58:08
URL: http://gabriellasandstrom.blogg.se/
Postat av: erika

nawww, men ni e ju så söta :)

2009-01-03 @ 18:04:44
URL: http://erikass.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0