jag har blivigt kär, igen

ja, hur ska de gå för mig om jag håller på såhär hela tiden?
måste ju vara någon trogen, men hela tidne kommer de nya som är sötare o gosigare.
hehe, jag snackar såklart om väskor. för på senare tiden har jag verkligen haft en stor grej för väskor
jag har haft bilder i huvudet som jag gått runt o drömt om, och här e min dröm! jag haar hittat den!
kommer ihåg att jag senast förra veckan gick o sa att jag var sugen på en liten söt, svart påsaktig väska.
jag ska inte säga så nå mer, för då hittar jag de! vad är de för skit om att man aldrig hittar de man letar efter?
tuuuuusaaaan, nu blev de köpsug altså... 270 kronor.... hmmmm... mums!



här har vi lite annat jag hittade letandes i rea"högarna", blev lite förtjust i den tan färgade väskan med, men den svarta tar priset. örhängena var också söta, dock förstörde de mitt collage eftersom jag förstorade dom med ca 200%
nej men ge mig min lilla svarta nuuuuuu (:

Kommentarer
Postat av: Carro

Den bruna väskan var jätte fin.

2009-01-12 @ 00:21:24
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0