hm, vad blir de imorgon då? 12 kanske..........

goddag sötnosar, förhoppningsvis så e de inga som ligger o sover nu?
själv ställde jag klockan på 10, men vad tror ni? de är som att jag inställt mig själv på att sova exakt 10 timmar nu för tiden, lägger man sig vid 4 på morgonen så vaknar man upp vid 2, helt logiskt enligt mig
denna dagen lyckades jag faktist stjära ner på 2 timmar, redan vid 2 var jag i sängs. okej, lite konstigt nog eftersom jag satte på min film vid, halv 11? o filmen var defenitivt inte 3 timmar lång!
att komma till saken så kom jag upp ur sängen strax innan 12
jag har inte hunnit uträtta så jätte mycket sen dess, men jag jobbar på de!
tänkte flytta upp datan till dess ursprungliga plats strax efter jag avslutat dehär inlägget,
som ungefär blir.... nu?
pussar


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0