hm.. om jag glömmer bort mig kan jag ju alltid köra på de säkra kortet, även kallad "kycklingdansen"

tjosan hejsan, tänkte pallra iväg mig till sängen nu. vart en lång kväll fylld med manual läsande och musikfixande.
fick sms av mamma under spanska lektionen att min mobil hade kommit fram, blev lite gladare och orkade genomlida den förskräckliga lektionen. usch
men fick ju typ vänta i 6 timmar från de till att mamma kom hem med den, de var en olidlig väntan måste jag säga.
nappade sista timmen och så kom emil och väckte mig typ 5 minuter innan mamma ringde o sa att hon snart var hemma. där lyckades jag sova bort en timme av väntan iallafall. mobilen funkar iallafall prima, har nästan förstått mig på alla funktioner (dom jag hunnit testa dvs.), en grej jag har lite problem med är hur man raderar enskilda bokstäver när man skriver medelanden... "letandet" går vidare...
imorgon är de förövrigt dan före min födelsedag, tjockt najs om jag får säga de själv.. men jg vet inte om dagen kommer bli lika najs precis... bild och idrott ska vi ha då, helt ok kan man tänka. men usch och fy! vår bilduppgift är världens tråkigaste, och de blir ju inte bättre av att man ritar världens stenseriösaste bild med en deprimerad liten tjej framför en dator,... idrott, visst brukar de vara kul . men nu ska vi visa upp våra uppvärmnings program, och jag kommer dö. kan iiiiiiiiiiiiinte ett skiiiiiiiiiiiiiiit ... har iallafall fixat in musiken vi ska ha på nya mobilen.. men har inga högtalare... smart där..
jag kommer typ se ut som en vilsen påfågel, men vad gör man inte för att underhålla kompisarna?
tror nästan jag måste be någon filmar när vi tränar, helt sjukt vad jag kommer göra bort mig.
säger bara såhär till nathalie och emma, - titta inte på mig
de kommer bara bli värre om de också gör fel liksom, nej nu ska jag borsta gaddarna, sedan sussa
godnatt&puss

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0