djävuls måndag

tjosan allihopa, sovit gott?
 haha.. driver, men nästan inte altså. "vaknade" för typ en timme sen efter att ha däckat i sängen vid 5 tiden
måndagar = inte min gréej
jag lovar, jag skulle kunna lägga mig i sängen nu och sova några timmar till! fast då skulle jag troligen vakna vid 12 eller nått, och de är ju ingen bra lösning, sova är ett sjukt bra tidsfördiv. egentligen, varför blir man "mätt" och "pigg"?
tänk om man gillar att äta, och sen måste sluta för att man är mätt? de låter ju helt sjukt. som tur kan man då inte bli mätt på datan (:  men de är så skönt att sova, att få stänga ut omvärden ett tag. idag offrades den extra sömnen i utbyte mot några pluggtimmar. men hur effektivt jobbar man när man ser ut som en zombie? för mig blir de riktigt illa, eftersom jag är grymt dålig på att jobba överhuvudtaget
om typ 10 minuter ska jag mova mig mot hallen också för att träna, ska bli skönt. men ja.. mycket plugg de har blivigt den här eftermiddagen. jag tror att jag har två sidor av mig själv, en smart&lat och en dum&flitig
de kompleterar varandra mycket bra eftersom den smarta sidan lurar i den dumma massa konstiga ursäkter att inte plugga, låter inte de bra? eller bra och bra, men de "makes sence"
nej nu ska jag nog slänga fram lite grejer, även om jag egentligen bara vill ligga ner i sängen som en övergödd kattunge och sooooooooooooova
pussar

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0