de är helg på g!

tjo gullisar, läget?
jag sitter här o knepar ihop de sista engelska läxan inför imorgon. har några beskrivningar kvar sen är jag klar, och så ska jag förstås hitta ett usb minne. idag har de vart en småhärlig dag, bilden var faktist helt ok. lite stressande bara. idrotten var gaaanska flumm, vi dansade jenka, någon annan ringdans och sen så skulle vi göra några egna steg. de gick ju suuuuuper. jag var med johanna och tim, alla lika skillade på att dansa. haha!
vi fick slippa att visa upp, eftersom vi inte hade kommit på något ^^
sen vart de hem, skulle plugga. men nu vare så att den varma sängen lockade lite så de blev en timmes lur. och sen pluggning fram tills handbollen. och nu lite efter också.. trots att sverige förlorade och jag sitter här är jag ändå fett glad, helgen är på ingång och den är för ovanlighetens skull helt fri, ingen match, inget jobb o sånt. enda liiiiilla negativa punkten är att barnbidraget kommer först på söndag, så inge shopping... jag som skulle behöva de! som tur är ett litet paket från h&m påväg hem till mig med lite fina bastoppar, taggad som faaan (:
hihi nu ska jag fortsätta skriva
run like the wind


söta bilder som togs idag, sofia ritade av min "fjortis" profilbild, jag tog revansh på nathalie och hittade alexander smygtränandes i skolan, synd att han glömde vikterna ;) o mina gosiga mjukisar som åkte på när vi dansade

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0