dagen före domedagen & lite annat smått o gott

blääääää, om mindre än 10 timmar är de dags för skola. jag tror jag spyr.
någonting att se framemot är iallafall min födelsedag, som då bara är en vecka bort.
imorgon ska man försöka maska sig upp vid halv 8, får se hur de går...
när jag bläddrade tillbaka i mitt arkiv hittade jag att denna dag för exakt ett år sen inte gick nå vidare.
hoppas på bättre "buss-tur" imorgon. sedan får man dras med so arbete om internetmobbning och idrott. blä igen
men jag får väll tänka på något annat, som alla goa presenter jag kommer få... hehe (:
här kommer lite förslag(de här sakerna vill jag ha) på vad jag kan tänka mig

blårandig bikini från h&m, kamera från nikon, t-shirt från junkfood(megastore), kakburk med trosor från hanky panky(nelly), propp galgar från ikea, väska från wera(åhlens), malm byrå från ikea och lg ku990(cdon)
flygplanet säger väll sig självt?
pussar!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha!:)

Fick tänka efter där ett tag innan poletten ramlade ner.

2009-01-08 @ 15:36:30
URL: http://lotteas.blogg.se/
Postat av: erika

vadå? flygplanet?

hur kunde du inte fatta??

2009-01-08 @ 22:44:31
URL: http://erikass.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0