basic shopping

lite kort o gott sammanfattat tillsammans med bilderna innan jag måste dra mig o packa väskan och åka mot nathalie där kvällen ska spenderas (:
kom iallafall hem med 2 bastoppar med rosett från lindex, två par jeans, woho!
ena från jc & g-star och de andra från gina tricot. fick ingen bra bild på några av jeansen, får försöka ta någon när jag har på mig dom helt enkelt, gina jeansen kostade endast 100 spänn och hade härliga slitningar och är lite baggy nere i benen. sedan var de en kofta från att. :s herravdelning.. dock så glömde jag visst fota den..

men vilken abstinens jag fick inne på h&m! någonting börjar ju bli fel när man drar med sig så pass mycket blårandigt in i provhytten? 4 st tröjor närmare bestämt. nej men, jag kan ju säga att bilden är arrangerad. tyvärr, bara två av dessa fångade egentligen mitt intresse, men hur kul ser de inte ut när allt man släpar på är av samma mönster&färg?
jag fastnade nog mest för den randiga kortärmade, dock i korall-randigt istället, mysig tröja var de (:
sedan kan man undra varför alla påsar jag råkade komma hem med lös i färgen vitt?
varför måste klädpåsar vara så tråkiga? piffa upp med någon färg tack!



Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0