back on track

hejsan svejsan
hoppas ni, som jag haft en oooootrooooligt trevlig dag
dagen började lite oväntat, med en bildlektion. inte så att jag hoppade för de direkt..
vi sprang mest runt och gjorde annat, för konsentrera mig på bilden kunde ja då inte.
på eftermiddagen hade vi ett skönt idrottspass, kände att jag inte utövat för mycket fysiska aktiviteter nu under jul så de var skönt att komma igång. på kvällen blev de ett mördarfyspass med "kära" lilla rolle.
om jag fick träningsverk från badmintonen, vad kommer jag inte få nu? *ååååångest*
men något att glädjas åt är att de snart är mindre än en vecka till min födelsedag, trevlans måste jag säga!
har inte kommit på så mycket som jag önskar mig, speciellt av mina kompisar.. stackarna.. nästan så de blir som förra året.. hö..
men jag är typ otroligt sugen på en svart påsaktig väska, och jag har blivigt kär i två st. dels den från wera och en från friis&co, båda är ju typ otroligt söta. men prismässigt och så tror jag jag föredrar friisväskan, vill ha nuuuu (: (bilderna strular, så lägger upp imorgon)
annars e jag pigg o glad, imorgon skare nämligen beställas, kan lämna en bild som ledtråd... hihi
puss godnatt på er!

*hihi*

Kommentarer
Postat av: fröken elin

snygg randig bakgrund du har. den skulle jag snott om jag hade kunnat och gjort den i rosa 8)

2009-01-09 @ 00:05:32
URL: http://frokenelin.blogg.se/
Postat av: fröken elin

snygg randig bakgrund du har. den skulle jag snott om jag hade kunnat och gjort den i rosa 8)

2009-01-09 @ 00:05:42
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0