1 år äldre över en natt

hejsan svejsan people
sitter här, (förvånandsvärt) väldigt trött.. gäspar och har mig, trots att jag varit uppe i ca 45 minuter, sov i ungefär en timme.. eller två
gav mig lite tid o försöka fixa mammas gamla symaskin så jag skulle kunna sy upp en klänning till imorgon, men icke . den ville helt enkelt inte jobba med mig. får be mamma om hjälp imorgon.. annars får man väll slänga på sig nått annat.
önskar mig faktist inte så mycket i år trots allt, har ju min nya mobil så de är ju fränt, blev lite som en julklapp/tidig födelsedags present till mig själv. frukost på sängen hade faktist varit riktigt najs, jag menar.. hur ofta hinner jag laga samt äta frukost en morgon? annars är jag lite sugen på en systemkamera, vart de ett tag.. men om jag skulle ge mig ut i den jungeln vet jag inte om jag skulle hitta ut. snacka 0 koll där liksom..
nej imorgon lär jag inte få de helt lugnt iallafall, lovade mig själv att fixa lite plugg så jag skulle slippa sitta på kvällen imorgon och fixa de, men nejs. har fortfarande ungefär... en halv a4 att skriva på datan tills fredag, men de är väll en baggis? sedan på fredag måste jag påka vidare med min analys(okej, jag har inte ens börjat) om genus, mannens och kvinnans roll i hemmet. handlar typ om fördomar och lite sådant. inne senast 23.59 fredag... hmmm.. klurig eftersom jag
1. ska på middag. 2 - har lovat mig själv en innekväll med tv & lite mys. ja vi får se hur de blir med de
nu ska jag borsta gaddarna o lite sånt
natti sötnosar ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling i min blogg. Man kan vinna blandannat redken produkter, hårborstar och en ga.ma plattång :)



Bara 50 styckna kan delta för att alla ska ha stor möjlighet att vinna. så först till kvarn!



www.trisslotten.blogg.se

2009-01-14 @ 23:12:42
Postat av: Lisa

jättefint hår har du :)

2009-01-15 @ 21:24:51
URL: http://wlisa.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0