vem skulle inte vilja springa runt i en kula?

halloj där, sitter här o degar lite.. har hållt på med mitt inlägg hela eftermiddagen typ, men ni vet ju hur effektivt de brukar gå... det var faktist svårare än vad jag trodde, har fått tänka jätte mycket. egentligen känner jag mig inte alls på g att skriva de, för just nu känns de typ jätte jobbigt med vissa saker. igår kväll låg jag uppe jättelänge och bara tänkte. kännde mig alldeles tom och ville bara ligga och krama nån.
annars var kvällen igår jättetrevlig, träffade tjejerna inne i stan runt 5 tiden, vi drog typ direkt till donken där vi käkade, vilket aaaaaldrig händer , ni vet. sen strosade vi runt i lite butiker och väntade på att klockan skulle gå lite fortare, jag köpte ett skärp (a) filmen var bra, jag satt brevid emma och ellinor. emma och jag var typ skiträdda, tyckte jag. tills efter filmen när jag fick reda på att sofia och gabriella hade skrikit, när vi bara hoppat till lite lätt. haha, jag var nog inte sååååå rädd då (;
kom hem ganska tidigt, runt 10 kanske? känndes typ ganska dött hemma efter både mamma o pappa gick o la sig kl 11,
 ändå lyckades jag vara uppe ända till 3, och så vaknade man idag kl 2, helt logiskt
nej nu ska jag skriva lite mer på inlägget, sen så blir de käk
puss! 


min kopia enligt några... fast iof, hur skön är inte denna? så de kanske stämmer (;


Kommentarer
Postat av: sofia

Hehe, jaaa jag erkänner, jag skrek som satan;) men det gjorde även "macho"männen framför oss sådetså:D

Duu, jag läste din brorsas blogg och såg att du hade en tång på ditt skrivbord. En TÅNG! Va fan skulle du med en tång till i ditt sovrum, men den ännu större frågan är: Vill jag egentligen veta??

2009-02-01 @ 19:33:15
Postat av: erika

jag känner att jag behöver få förklara mig...

2009-02-01 @ 20:59:14
URL: http://erikass.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0