dagen före svullodagen

hmm.. sitter här och försöker komma på vad jag ska skriva..
idag har jag haft en hyfsat lugn dag bestående av okej sovmorgon, utvecklingssamtal, mini-shopping, plugg, träning och handling.
ganska välbalanserat måste jag väll säga, gick upp redan innan kl 10 då jag tänkte käka frukost och titta på slalom, sagt och gjort. efter endast 1 alarm och 10 minuters snooze så pallrade jag mig upp. starkt jobbat på en ledig dag måste ni ju hålla med om? ändå kom jag i säng vid 1 tiden. på förmiddagen hann de väll inte hända något speciellt mer än att jag var den vanliga tidsoptimisten och satt och funderade på mitt gymnasieval i sov-tshirt och trosor när jag kom på att mamma hade ringt och sagt att de skulle hämta mig om en halvtimme, oj! där flög kläderna på och jag rusade ut ur huset utan något som kan tilliknas smink på huvudet, håret i en lite slarvig tofs och halsduken och vantarna i handen.
när vi kom fram till skolan så fick vi dock vänta 10 minuter, vi var tidiga, och jag som hade stressat så! i onödan...
utvecklingssamtalet gick snabbt, vi hade inte så mycket o säga förutom att mitt mål var att hålla mina nuvarandre betyg och försöka höja mig i no, vilket jag inte ser någon stor svårighet i. sen vore de ju inte fel med ett vg i teknik också. och bild. okej nu kom de visst upp lite saker som jag nog borde sagt, känns inte som att jag är nöjd så länge jag fortfarande har ett g, eftersom jag inte anser något ämne som så svårt. dessutom vill jag ju höja mig i idrott *hmmmmpf*
ojsan vad mycket text det blev nu, sedan tog jag en sväng i centrum för att hitta ett par "dans-trikåer" till morgondagen. efter ett långt stirrade på lindex strumphyllevägg så hittade jag ett par, sedan fick tre söta trosor följa med mig hem med (:
sedan hände inte så jätte mycket, pluggade lite no/fysik och sedan åkte jag iväg på träning. efter den ganska lugna träningen så handlade jag och mamma, och som vi handlade! jag handlade som om de inte fanns någon morgondag! (eller? för de var ju inför den jag handlade.....) ett antal chipspåsar, 2 weekend pack med pepsi och ett antal andra random utvalda drickor, ett dubbelpaket med slicade ostskivor, nachos, köttfärs och mycket mycket mer...
nu tänkte jag nog röja lite i mitt rum inför ett ev rumsbyte imorgon, brorsan har nämligen match tidigt lördag så om tjejerna sover här så lär han ju inte kunna sova direkt... och som de ser ut nu är de knappt att jag vill sova här, haha (;
puss på er, hoppas ni orkade läsa det här söta inlägget ;d


mina söta trosor, själv beskriver jag dom som hanky-panky liknande med söta volanger.
jag bara smälte! fick bli 3 par i olika färger(ljusblå,ljusrosa och grönblåaktiga), dels för att de va så söta.
men 3 för 2 erbjudandet hade nog lite o göra med de med.... hihi

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0