sucks to be me

hm.. sitter här och funderar lite, har en stor baaauuuta hög med plugg framför mig och de är helt förjävligt rent ut ssagt.
en liten ljusglimt på dagen var när jag möttes av ett sött litet svart paket från asos i brevlådan, hade ju problem där länge om vad jag skulle välja för storlek, de föll på den större(12) och jag grämer mig idag över att jag inte följde måtttabellen bättre.... *morrrr* den sitter på, men runt om är den alldeles för stor. visst att den inte ramlar av eller så, men jag får in typ båda mina händer bak i ryggen, men de ska jag och mamma försöka åtgärda med två vecksömmar där bak. bhn hade inte heller någon fyllning men de löste jag med att dra det ur en annan gammal bh. klappat o klart där liksom. nej nu ska jag klutta ner lite i min bildanalys, sen tänkte jag kolla på den nya serien 183 dagar, kollar i svt play eftersom jag typ låg och sov när de va på tv ^^ låter som en bra serie faktist, de brukar jag ha svårt att följa, aldrig så att jag sitter klistrad vecka efter vecka på något speciellt program, jag föredrar serier man inte behöver följa, oberoende serier. tex. 2½ men och Sex and the city, visst funkar de bättre att se i följd, men är ändå helt ok och man missar ingenting om man skulle missa ett program. nej men åter till mitt tomma word dokument, laaater dudes


vad ska jag skriva om den här?

Kommentarer
Postat av: sofia

omg,är du äntligen klaar?? Blev jättecool ju (bra jobbat) :)

2009-02-21 @ 17:27:27

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0