flummm



hejsan alla! tänkte typ krypa till sängs om ett tag, np imorgon redan kl 8, hej kom och hjälp mig? ångest!?
kommer behöva lägga mig strax satt jag orkar upp imorgon, lär gå upp typ halv/kvart i 7 för att slänga med mig lite grejer o hoppa på bussen, as usual dvs.
idag hade vi största tråkiga dagen typ, och tråkiga dagar innebär flumm! ja de behöver jag väll inte gå in mer på, en bild säger mer än tusen ord right?
annars kännde jag mig lite smått pojkaktig i mina nya, lite baggy slitna jeans. men värsta komentaren fick jag nog av oskar, "är de din brorsas jeans?" man ba öhhh...
men jag gillar dom och de är väll de viktigaste? oskar som brukar vara så ofördomsfull måste jag säga? nej nu ska jag fixa lite nya låtarssss och sen så är de läggdags
sweet dreams everybody (:




jeans från ginatricot, äppelgrön t-shirt från h&m
 & kofta från vero moda


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0